piątek, 2 kwietnia 2010

Bransoletki i ich wykończenia

Bransoletki mogą mieć różne wykończenia. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka propozycji. Zapewne najczęściej robicie tak, że odrazu po zakończeniu bransoletki zakładacie ją. Natomiast nalezy pamiętać, ze można jąjeszcze bardziej urozmaicić wykańczając ją. Oto kilka propozycji:
  • 1) zakończenie klasycznym wakroczykiem
  • 2) zakończenie podwójnym lub potrójym warkoczykiem
  • 3) zakończyć możemy również owijając. (robi się to w następujący sposób; po zakończeniu konkretnego wzoru robimy supełek anastępnie z wszystkich nitek , które zostały wybieramy jedną i mocno, ściśle owijamy wszystkie pozostałe nitki)
  • 4) aby bransoletka wyglądała ładnie możemy rozpoczynając ją zrobić poprostu pentelkę. Aby była bardziej urozmaicona możemy ją zrobić w formie warkoczyka lub w formie 'owijania' jak opisałam powyżej. Później robimy normalnie wzrór i na koniec tylko supeł lub jedna z form wykańczania.
Mam nadzieję, że Wam pomogłam i mam myślę, że Wasze bransoletki będą teraz jeszcze ładniejsze niż do tej pory. :) Następnym razem zaprezentuje Wam moje bransoletki w wykonaniu tych wykończeń.

1 komentarz:

  1. A moze dodasz do jednego z blogów filmik instruktażowy? Mogę nagrać, mogę pożyczyć kamerę..pani Iwona

    OdpowiedzUsuń